lørdag 10. august 2013

Aleine heime

Ein månad aleine i London. Det må jo gå bra? Eg kjenner jo folk her, veit jo kor ting er?
Når ein er vant til å vera sambuar, er det litt rart å plutseleg ha dobbelt så mykje plass i senga, og ingen å lista seg rundt på tidlege morgonar. Samtidig er det fint å vita at ein klarar seg fint på eiga hand. Eg gjer som eg pleier når eg treng litt motivasjon. Lagar liste! Med ting som eg har tenkt å gjera aleine.
  • Gå på kafé. Det gjer eg jo uansett, så det hadde vore frykteleg rart om eg skulle slutta med det no.
  • Gå på kunstutstilling. Ingen som dyttar ein vidare, og ingen som held ein tilbake. Det er fint å få glo i fred.
  • Utendørssymjing. I Hampstead fins det ein Ladies' Pond full av damer og ender. Eg har vore der ein gong før, og det var omlag det beste eg har gjort i heile sommar. Altså skal eg tilbake.
  • Gå på kino. Her er eg heilt jomfru, så det blir spennande. Så langt står valget mellom Monsters University, Kick-Ass 2 og The Conjuring.
  • Sykla tur. Med eit pledd, ei bok og noko godt i sykkelkurven.
  • Å gå tur langs Parkland Walk, ei nedlagt toglinje som snirklar seg under bruer og tunellar. Best av alt, den svinger visstnok innom nabolaget mitt!
 Hurra, motivasjonen er på plass! Ha ein finfin lørdag.


5 kommentarer:

Maren sa...

Jammen jeg vil også bade med damer og ender! Det er lurt og gøy å sette opp slike lister. Håper du fyller den nærmeste tida med masse fint!

Ane sa...

Kino alene er flott! Hadde ikke innsett at jeg vanligvis bruker litt energi og oppmerksomhet på å lure på hva kinoselskapet mitt synes om filmen vi ser - jeg vil jo helst at vi begge/alle skal like filmen. Utrolig deilig å bare se og føle og tenke alene. ...selv om det selvfølgelig er koselig å dele kinoopplevelsen med noen, også. :)

Frøydis sa...

Det høyres så fint ut, no gler eg meg enno meir til aleinekino :)

Synne sa...

Så fine aleneplaner! Jeg er veldig glad i å gjøre ting på egen hånd og å være i mitt eget selskap, så jeg er helt sikker på at denne måneden kommer til å gå riktig fint. Jeg stemmer for at du ser alle tre filmene i stedet for å velge, hoho! Kos deg masse, fine Frøydis!

IK sa...

Det er så fint å gå på kino aleine synes jeg! Og sitte på kafé og sitte på folk og late som man leser i boka si men egentlig har man bare fryktelig god tid til å tenke.