lørdag 3. november 2012

Laurdag

I dag er det laurdag, men det kjennes mest som ein tirsdag. Mathias regisserar kortfilm på skulen, og eg prøvar å finna ut av ein frilansjobb som virker å vera litt over mi fatteevne. Då kjenner eg meg litt dum, men så hugsar eg at det meste går bra om ein berre øvar seg. Så eg øvar meg. Og tenker på fine ting eg gler meg til.
  • Å få besøk av dei beste Københavnvenninnene, og samen drikka masse øl
  • Billettane til Andrew Bird-konserten som står og smilar i bokhylla
  • At desember berre er ein månad vekke (julekalender, bursdag, Hobbiten!)
  • Å prøva ut den fine kaféen eg fann då eg sykla meg vekk
  • Å ha første bandøving med fire kjekke gutar
  • Å utforska meir av London med Mathias
  • Å laga noko ordentlig godt seinare i dag (snickerssnop eller innbakt pizza)
  • Å sjå fleire episodar av Game of Thrones for å finna ut om det er bra eller ikkje
  • Å ha kafédag i morgon, medan leiligheten vår forvandlas til kortfilmkulisser
  • Jul!

7 kommentarer:

Maren sa...

Det hjelper alltid å tenke på alt som man har å glede seg til! Jeg er sikker på at jobben går finfint <3 God helg!

Synne sa...

Det går seg nok til etterhvert! Du er ikke dum, væffal!
Det føles alltid bra å sette opp slike lister, for man har til enhver tid så mye å glede seg over/til! Håper helgefølelsen kommer snikende etterhvert. Klem herfra!

marire sa...

det er godt å kunne trekke frem ting man gleder seg til. tror nok jobben går fint - jeg er nemlig ganske sikker på at du ikke er dum! heia! :)

Hanne sa...

Hurra for bandøving! Heia! :)

Regnboge sa...

Gødt å ha ting å sjå fram til, særleg når dei tinga er so flotte som dei du listar opp her! Ha ei fin veke!

Frøydis sa...

Takk for gode ord! Det er fint å ha nokon som heiar på ein (og nokon å heia på)

Katrine sa...

Så flink du er! Det hjelper alltid å sette opp en slik liste, og din liste var jammen fin :) Mange ting, som til og med fikk meg til å smile. DU får meg til å smile :)