onsdag 18. juli 2012

Sommargleder

Varme kveldar med globuslys og knitring frå platespelaren

Frokost på benken i hagen (ja, me har hage!) med scrabble til dessert

Å våkna klokka ti, bli liggande i senga og lesa fordi det er fint og fordi ein ikkje treng å stå opp

Sommarregn på takvinduet og på nasetippen 

Å flyga ned til byen på bestemorsykkel og tenka at verda ligg og ventar

Å gjennoppdaga bøker ein las då ein var tolv (i mitt tilfelle; Kabalmysteriet)

Gule roser på kjøkkenbordet







10 kommentarer:

Regnboge sa...

So fint!

Ane sa...

Så fint! Kabalmysteriet leste jeg faktisk først for noen år siden, og skulle med en gang ønske jeg hadde lest den mye tidligere - men elska den selv om jeg ikke var helt i målgruppa lenger. :)

Frøydis sa...

Ane, eg trur nesten eg likar boka meir no i vaksen alder! Finfin er ho i ale fall.

Maren sa...

Helt perfekt!

Ine sa...

Så fine sommergleder!

marire sa...

fint.

Alvilde kaller de meg. Og jeg responderer. sa...

Nå fikk du meg til å smile.

Katrine sa...

Så fine gleder :)
Oioi, kanskje jeg skal oppdage Kabalmysteriet på nytt.. Eller min ultimate favorittbok en del år tilbake: i et speil i en gåte..
Takk for at du inspirerer meg :)

Anonym sa...

finfine sommergleder!<3

Anonym sa...

finfine sommergleder!<3