mandag 4. april 2011

Om grining og kjæledyr

I går kveld gjekk eg og filmnerdkjærasten på kino utan å vita kva me skulle sjå. Mathias tippa på alt mogleg som eg aldri har høyrt om før, men plutseleg sto det Blue Valentine på skjermen. Trur ikkje eigentleg eg hadde høyrt om den heller, men no har eg høyrt om han, og no seier eg; sjå han! Sjukt fint og sjukt vondt, eg måtte grina på skuldaren og klarte ikkje å slutta før me kom ut på gata. Kjem på kino om litt trur eg.



PS. Eg har fått meg svoltne fiskar i margen! Er dei ikkje fine?

2 kommentarer:

Kristin sa...

Den vil jeg se! Takk for anbefaling, og ja, kjempefine fisker ^^

Synne sa...

Supersøte fisker! (Jeg leste riktignok først "fisker i magen", og da ble jeg litt skeptisk.)
Cinemateket er en trofast og nerdete filmvenn! Jeg skal dit på søndag og se fransk animasjon, og gleder meg veldig. Takk for Blue Valentine-tips!