søndag 26. desember 2010

Sundagsshopping

Kva gjer ein når ein har mykje tid og lite å gjera? Handlar på play.com, vel. I dag har eg sikra meg desse fire godbitane, og eg gler meg ein heil lastebil til å reisa tilbake til Oslo og krypa under dyna med kjærast og film.



Eg døyr etter å sjå sesong to, for sesong éin var så fin at åh.

 

Då eg og Mathias kom ut frå kinosalen etter me hadde sett denne filmen, måtte me ula litt. Eg likar filmar som får meg til å villa gjera noko.



Hei på deg, Edward.



Eg leide Ghost World på vhs då eg var omlag tretten år. Eg hugsar berre at eg tenkte dei såg enno rarare ut enn meg.

2 kommentarer:

Maren sa...

Hei du, takk for så fin kommentar på bloggen min<3 Og takk det samme, hihi. Jeg gleder meg også til å se sesong to av Pushing Daisies, jeg har utsatt det litt men føler at januar 2011 er det perfekte tidspunktet:D

oda celine sa...

jeg vil også se sesong to av pushing daisies, jeg ga den i gave til kjærestens lillebror (ja, faktisk) og han sa det skjedde noe skikkelig uventa allerede i den første episoden. ååh.