torsdag 23. desember 2010

Overflødig informasjon

Her kjem litt overflødig informasjon om meg, overflod kan jo vera fint.

Då eg var lita budde eg på Svaldbar og snakka ein rar krysning mellom sørlandsk og nordnorsk.

Eg elskar å gå på skøyter, og eigentleg seier eg skjesse i staden for skøyter.

Ein av dei beste tinga eg veit er å gå aleine på kafé, då kosar eg meg alt eg kan og skriv ned kva alle rundt meg driv med.

Eg kan bli heilt avhengig av små spel, som det her, som eg spelte med meg sjølv i mange veker på folkehøgskulen.

Noko av det som gjer meg gladast er å sjå på menneske som er glade i kvarandre, gamle folk som held hender og unge folk som kyssar på t-banen.

Chris & Jessica Engagement - Falling

Fargar har stor innverkning på meg, eg blir dratt mot alt som er litt ekstra grønt eller gult eller blått. Difor liker eg ikkje filmar i svart-kvitt, og difor vil eg ha kjolar i alle regnbuens fargar.

For omlag tre år sidan kjøpte eg klede i guteavdelinga og hadde skikkeleg kort hår. No er eg jentejente, det syns både eg og Mathias er fint.

Eg vil at ting skal vera spennande, eg klemmer ikkje på julegavar og eg vil ikkje vita kven som ledar i yatzy.

Eg elskar å vera heime aleine. Då syng eg opera og snakkar med meg sjølv på engelsk.

Ingen kommentarer: