fredag 31. desember 2010

Den siste torsdagen i året

Me sov lengre enn lengst, vakna opp inntil kvarandre og låg i skje enno ein time sjølv om resten av byen hadde stått opp for lenge sida. Omsider tusla me oss ned til Grünerløkka og fekk eta pannekaker og gresk yoghurt og blåbærmilkshake. Og Mathias var ekstra fin i julegavegensaren sin.








































 Uvisst korleis havna me på Paleet, der delte me et heilt nanbrød, storetarane. Eg nøys.







































Midt på natta laga me snickers-snop. Det var nesten yndlingssnopet mitt då eg var lita, og no har eg endeleg fått fingrane i oppskrifta.








Me dansa litt på gangen og eg fekk vifta med den nye kjolen min.







































No er det snart eit heilt nytt år, og det er eigentleg ingen som heilt veit kva som kjem til å skje. Det syns eg er fint å tenka på. Godt nyttår til alle finingar!

Ingen kommentarer: