onsdag 20. oktober 2010

Om du treng ein ny hobby, om det regnar ute, om rommet ditt ikkje er så fint som det kunne ha vore fordi du ikkje veit kva du skal pynta med.

Om du ikkje har prøvd origami før kan det vera at du har gått glipp av noko. Heldigvis er det ikkje for seint, ein kan kjøpa origamisett i bokhandlar og i butikken på teknisk museum, som no har seilt opp blant mine absolutt favorittbutikkar i Oslo (Sebastien Bruno, Bare Jazz, UFF, Sprell og TEKNISK MUSEUM). Om du allereie har ark i heimen er det eigentleg berre å setta seg ned med youtube, som har tutorials alle veiar.

Mathias og eg bretta for første gong på sundag, alt vart ikkje like fint men det høyrer med til historia at eg lo så mykje at eg nesten tissa på meg, og det er verkeleg noko eg vil at alle skal få oppleva. Her er nokre av kunstverka (ordet kunst er her brukt i sterk overdreven form):


Pingvinar.

Desse skapningane skulle eigentleg enda opp som froskar, men i mitt tilfelle (det lilla) skjedde det noko rart på veien. Hiphop-billa, kallar eg ho.

Svaner.

Augnestikkarar.

Berre eit lite innetips, no når verda er blitt så kald.

1 kommentar:

EliPeli sa...

såå fine ting:) morro, morro!