lørdag 23. oktober 2010

Heim til mor

Seint på torsdag kom eg heim til Klepp, fekk knuseklem på flyplassen og eplekake til kveldsmat. I og med at Klepp ikkje er ein stad som alle har eit forhold til, tenkte eg å skriva ti ting som gjer at Klepp kan vera OK pluss av og til.

¤ Stillhet. Ein kan høyra når naboen lukkar døra.
¤ Vind. Fin å lena seg på, fin å høyra på når ein sit med eit teppe og ein kopp kakao framfor ein knitrepeis.
¤ Kleppevarden. Ein haug, eg har budd på han i 13 år, og ein kan sjå sjø og fjell om ein finn toppen.
¤ Nysgjerrige kuer.
¤ Familie. Best i verda.
¤ Sjø. Og strender, evig lange og frykteleg fine å gå på tur langs.
¤ Biblioteket. Ikkje eit uvanleg bibliotek, men litt mitt.
¤ Familiegarden. Med minner under alle steinane.
¤ Jærsk. Mitt språk, mi dialekt, min heim.

Det vart berre ni.
Vannari.

Ingen kommentarer: