tirsdag 28. september 2010

Det er gratis å ønska

Om eg plutseleg vaknar midt på natta av ein liten fe som sit på magen min og seier Frøydis, sei kva du ønsker deg og eg skal trylla det fram, skal eg seie:
                                            


Squash-racket. Fordi eg vil, ikkje fordi eg kan. Og fordi det får meg til å springa og le samtidig.



Kamera. Eit fint eit som veit kva eg gjer når eg ikkje er heilt sikker sjølv.


Konsertbillettar til  Eva Cassidy og Beatles. Eventuelt ein tidsmaskin.


Ein sjokoladefabrikk, sånn som Willy Wonka sin men med dei gamle ompalompaane.


Eit piano. Og plass til pianoet.

1 kommentar:

Eirin sa...

hei! nå sitter jeg her og leser blogger når jeg egentlig må pugge til eksamen (selv om klokka er halv seks på morgenen) og jeg ville bare si at du hadde en fin blogg :D