onsdag 14. april 2010

Fire kroner og litt meir

I dag hadde eg nesten ingen pengar att, og det var eigentleg ganske fint. Eg måtte tenka nøye på kva eg skulle bruka kroner på, og då vart det liksom litt spesielt kvar gong eg kjøpte noko. I framtida når eg er rik og har ballrom med sklie og sengerom og musikkrom med alle instrumenta i verda, skal eg ha ein sånn dag av og til så eg ikkje gløymer korleis ein teljer kroner. Det kan nemleg vera ganske nyttig.

Dette kjøpte eg:
- ein pose sprøstekt løk
- ei flaske corona utan lime
- ein dobbel espresso på Kaffefuglen

Okei, så hadde eg kanskje ikkje så lite pengar. Men plutseleg var det bare fire kroner att, og dei brukte eg på ein tippekupong med to halvgarderingar for det høyres så fint ut. Det gjeld å tippa på dei laga som bur nærme der ein kjem frå trur eg.


Dette bilete stjal eg frå google, og det visar litt av kor fint det er på Kaffefuglen. Eigentleg ser det mest ut som ei stove, men det bur ingen der, og så kan ein kjøpa alt som gøymer seg oppå hyllene og rundt omkring. Og espresso. Den er smelt-smelt-grr-grr-langt-bak-i-halsen-god.

Ingen kommentarer: