lørdag 27. mars 2010

Om gutar og spesielt ein gut

Eg bur i lag med ein gut. Mette Amalie vil ikkje bu i lag med gutar for ho seier dei er skitne, eller i alle fall at dei ikkje er så gode til å vaska. Men ho har jentekjærast, så eg vender det døve øyra til. Det høyre øyra, for der høyrer eg ikkje så godt som eg burde seier øyrenasehalslegen. Eg likar å bu i lag med ein gut, spesielt sidan han er fin, ganske ofte rein og veldig alltid min. Dessutan er han veldig god til å vaska, både golvet og opp. Av og til har me kosedag, og det betyr at me held henner og kyssar på t-banen og går i gater me aldri har gått i og skrapar kryssordflaks og drikk gratis kaffi i vindauge på det store biblioteket som har utsikt til alle dei gamle bøkene.

Eg har blåe negler og prikkar i augnekroken. Det skal eg ha i morgon òg. No skal eg snart legga meg og høyra på at Mathias les for meg frå den fine boka som er morosam og kanskje litt trist hvis ting går sånn som dei ser ut til å gå.

Ingen kommentarer: