onsdag 2. mai 2007

Ja eg vett det

Det e heilt sjugt lenge si eg har oppdatert bloggen min, og ja, eg sjems. Heilt ner i di ekle sokkane som mor standhaftigt påstår at e mine te tross for at hu sjøl he brokt di i minst to år. Men eg må sei te mitt forsvar, at det e langt ifrå bare min feil. Eg går nemligt på enn skule som av å te får det for seg at ann sga ver skikkeligt ekkel, noge han på finurlig måde får te med å tvinga meg te å skriva så møje kjedeligt at eg heilt myste lysten på å skriva noge kjekt. Men nok syd! I mårå sga eg ha min siste heildag, å itte det sga eg i kongeparken! kan det bli meir konge lure eg på. Ja for tenk at eg e russ. Å det e ganskesåkult. Så for alle dei stakkarane som har lengta seg søvnlause itte informasjon om ke eg fåretar meg i mitt spennande liv, her kjæme enn liden meste-to-måna-kavalkade. ENJOY!




Jepps, eg har våre i Russland i Moskva, i lag me denne snobasgjengen her. Det va rett å slett ubeskriveligt kjekt.





Gadd eg ver heima lenge? Ikkje akkorat. Ei vega seinare tog eg turen te Danmark me foballaget - som forøvrigt muligens e den festligaste gjengen eg he våre borti nogen gong.



Påskemiddag me mine fine syskenbarn å mi überkule mommor må ikkje glømmast. Nå kan dokk angra resten av familien; den middagen va heeerlige!

Så, ja, eg har rokke å fått gjort litt av kvert. Men nå må eg rekka å øva litt på heildagen. Å så må eg rekka Gilmore. Foressten så sga eg ikkje la det gå så lenge før eg skrive neste gong, eg kjenne at eg har godt av det her.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Der va endelig bloggen t Frøydis på gang igjen og universet e på nytt i balanse. Kjekke blogg og lesa og.. utenom den lille Gilmore-detaljen på slutten. d va ett lide minus, men du får en 6ar av meg fordeom!!!

Anonym sa...

Du fortjene egentlig ein evigt lange kommentar nå, så flinke som du har vært.. Men mangel på fantasi og giddå gjør utslag. Eg gir den oppgaven te någen andre (les Borghild).. Liten tvil om at du har hatt to fine måneder, jaffal hvis du trekke fra alt det ekla skolearbeidet:-)Glede meg te neste oppdatering.. Ein om Russ anno 2007 kanskje?

Frøydis sa...

Oh yeah, satse på at det blir enn liden russekavalkade åg..:) Men då må du passa på å ta nogen fine bilde Hanne, for det huske eg aldri på!

Anonym sa...

Hehe, jada! Tarja har fine bilder hu og:-)