tirsdag 27. april 2010

Eg som glor

Det fins ganske mykje å sjå om ein berre kikkar litt meir. I dag kikka eg litt meir, og såg desse tinga då eg sat på bussen.

- Ein moped som køyrde på sykkelstien.
- Ein million forskjellige syklar. Dei fekk meg til å tenka på den sykkelen eg såg den gongen i det vindauget i København som ikkje vart min. Åh, kor eg saknar ho!
- Ein mann med regnboge på låret.
- Fem store tre som hadde plankar festa rundt stammen. Eg lurte fælt på om det var ein slags miljøkampanje men eg trur eigentleg ikkje det.
- Ein mann som grov opp noko frå jorda, eller grov noko ned. Bussen køyrde så fort at eg ikkje fekk sett kva det var og det gjorde meg frykteleg nyfiken.

Heilt til slutt kom eg heim til kjærleik og middag og eg vart så glad at eg bøyde armane mine i rare vinklar


I postkassa låg to bittesmå skattar som eg skulle få, den eine hadde til og med med seg ei lita eske som var sånn



Dette var ein special gift for you som fylgte med utan at eg hadde spurt. Mathias fekk ein mann med skjegg ovanfor korsryggen og eg fekk noko litt rart og ikkje så fint men kanskje littegrann morosamt

2 kommentarer:

Anton sa...

Det må ha vært en veldig fin sykkel. Den i københavn.

Frøydis sa...

Det var ein fantastisk sykkel. Ein sånn som kan få kven som helst til å sykla!