fredag 23. mars 2012

Kjærastbesøk

For ei lita stund sidan var Mathias på Københavnbesøk. Hjarta mitt hoppa då eg såg han, og då me venta på grønt lys for å gå over veien håpa eg at det skulle henga seg opp på raudt, sånn at me kunne kyssa enno lenger.

Me var på pub med fine klassekameratar og eg fekk syna fram Mathias.


Når ein har besøk får ein lov til å lata som om ein er på ferie. Sidan me var på ferie åt me frokost ute, på ein søtfinkul frokostkafé som heitte Granola. Mathias fekk pannekaker og yoghurt og eg fekk croque monsieur.





Me vandra i nye gater og fann Frederiksberg have. Der var det masse tre, og hundar som lukta på kvarandre og sprang som galne. Eg kan sjå på hundar i ein evighet, det slår tv kva dag som helst!


Me er godtemumsar.



Til slutt gjekk me for å eta sushi på bånd. Det var litt som å koma til himmelen, med sushirettar som glei forbi, og så kunne ein berre strekka ut hånda kvar gong ein såg noko som frista. Eg måtte passa meg, for eg ville eta alt, men det var ikkje nok plass i magen.

2 kommentarer:

Maren sa...

Ååå så fint <3 Sånne dager er de beste som finnes. Dere er fine kjærestegodtemumser!

Katrine sa...

Så utrolig fint!! Akk, det her innlegget ga meg godvarmfølelse fra topp til tå :) Hurra for fin kjærlighet, hunder som snuser, besøksferie, sushi på bånd og godterier :)