lørdag 17. mars 2012

Kaféfredag

På fredagar er det skulefri, og eg har gjort det til mitt personlege prosjekt å prøva ut ein ny kafé kvar fredag. I går fann eg ein skikkelig fin ein! Finasen heitar Den Franske Bogkafé og ligg i Fiolstræde 16. Den er halvt bokhandel og halvt kafé, full av franske bøker, franske folk og croissantar. Og sjølv om det ikkje var mykje golvplass, var det plutseleg eit par som reiste seg opp og dansa framfor alle croissantane. Sånt likar eg! Høgdepunktet var likevel då eg presterte ein liten samtale på fransk med servitrisa. Då var eg så sjukt fornøyd med meg sjølv.

4 kommentarer:

Maren sa...

For en fin fredagstradisjon. Og du er innmari søt! <3

Frøydis sa...

Hihi, takk! Det er ekstra fint sidan det er koselege kaféar på nesten kvart hjørne i København.

Katrine sa...

Enig med Maren; for en herlig fredagstradisjon! Og denne kafeen hørtes jo helt nydelig ut :) hurra for croissanter og folk som danser :) og deg!

Katrine sa...

Du er så fin du, at det nesten gjør vondt :)
Nå ser igjennom alle Københavninnleggene dine, og det er en veldig fin reise :)
Håper du har en kjempe fin helg!