lørdag 11. august 2012

Blomstereng

No går alt frykteleg fort. Eg lurar litt på korleis det skal bli tid til pakking og jobbing og vasking og endå ein jobb og farvel og klem og øl og avskjedsfest og flytting og soving, men det ordnar seg til slutt. Det gjer det alltid for kjekke jenter. Og i enden av tunnelen (men det er ikkje ein tunnel, for eg likar ikkje tunnelar), i enden av blomsterenga, ligg London og putrar og ventar og seier kom dååå Frøøøydis. I morgon reisar me på visningsmaraton, tenk det, å ta fly for å gå på visning. Det har eg i alle fall aldri gjort før.


7 kommentarer:

Regnboge sa...

So spennande! Håpar alt står til forventningane!

marire sa...

heiaheia og lykke til og god tur på eventyr :)

Maren sa...

Jeg krysser fingrene for at dere finner et skikkelig koselig sted å bo! Så spennende. Og alt ordner seg for sånne snille jenter som du.

Frøydis sa...

Takk, de er så fine! Eg trur det kjem til å gå bra, eg :)

Marianne sa...

Jøjemeg, visningstur til London - det høres så fjongt ut :)
Jeg håper dere finner et godt og fint hjem som kan huse dere mens dere filmer og synger - gurimalla - eventyret venter!

Ane sa...

Å, så veldig spennende! Håper dere har hellet med dere på visningsrunden, lykke til! :)

Synne sa...

Wohooo! London! Snart! Håper dere finner et fint sted hvor dere kan bo og ha det strålende!