søndag 10. juni 2012

Bjølsensundag

Plutseleg var det juni, og plutseleg budde me på Bjølsen. Saman med Cathrin som bakar tebriks på sundagar og som likar nesten all musikken som eg likar. Eg heng opp soppar og blometeikningar på veggen, går tur for å sjå på dei fine bjølsenhusa, drikk kaffe på bakeriet medan eg les avis og ser på den gule jentebabyen utanfor vindauget. Eg har vanskeleg for å uttrykka kor mykje eg likar sundagar, men eg prøvar: mangemange lastebilar med blomar i! Ein kopp kan og vera nok.


4 kommentarer:

Regnboge sa...

Skikkeleg smilefint, altso!

Eg kunne tenkt meg å sett lastebilar fulle med blomar.

Anonym sa...

Hurra! Dette blir en fin sommer!

Cathrin.

Synne sa...

Oooh, jeg har aldri sett kopp med blomster i! Så bra at du trives på Bjølsen! Søndager er supre, altså.

Maren sa...

Fine Bjølsen. Fint at du kan ta over Bjølsensøndagene <3