tirsdag 29. mars 2011

Ein dag delt opp i punkt

  • vakna opp til mitt eige sure fjes, høyrte på vampire weekend på banen og tok meg sjølv i å smila sånn heilt utan vidare.
  • slapp ein fis på lesesalen, men lata som ingenting
  • forelsning i psykologiens historie, fekk bekrefta at eg er betre venn med nåtida
  • pause i forelesninga, fann ein tom krok med eit stort vindu og drøymde meg til ei blomstereng 
  • hadde 1,19 kroner på kortet, fann ein reddande engel som baud på middag og sitrongele til dessert
  • prøvde å laga fine tonar saman med Erlend og pianoet
  • kraup opp i senga mi med postmann pat-dyne og ei bok, åt sjokolade berre fordi ingen kunne seia at eg ikkje fekk lov (og fordi det smakar godt)
  • eg har ikkje sovna enno så dette er ein spådom : sovna med elefanton i armane, gløymte ikkje å sette på vekkerklokka.

Sunflowers at Lake Mary

3 kommentarer:

Kristin sa...

Høres ut som en dag som startet dårlig og endte ganske så bra! Fintfint :)

Ine sa...

Hihi, så søt du er!

Synne sa...

Ååååh, jeg vil også ha Postmann Pat-sengetøy!