tirsdag 22. februar 2011

Sjørøvarar og bjørnebær

Helga mi var så fin så fin, eg fekk besøk av mor og kjærast på ein gong, og me gjorde sånne ekstra fine ting som ein gjer når ein har ekstra fint besøk. Makronsmaking på magiske Sebastien Bruno, eg fekk bjørnebær og karamell, mor fekk pistasje og det var nok eigentleg ganske søtt med makronar, fant ho ut. På laurdag sprang med i teateret for å sjå på skumle sjørøvarar som var skumle på ekte, og så var det kafékafékafé. Mathias fekk ein bil i gave, og så var det berre oss to att. Så. fint. 



3 kommentarer:

Maren sa...

Bra helg! Jeg har enda ikke fått smakt makronene derfra. Skjønner det er noe jeg har gått glipp av, så får prøve det en dag snart :)

Liv sa...

Karamell? Har de fått en ny smak? Jeg har hvertfall ikke smakt den før.. :)

Frøydis sa...

Ikkje ny, dei har han berre ikkje alltid :)