mandag 13. desember 2010

Verdas beste bursdagdag

I går var det akkurat tjueto år sidan eg åpna munnen for første gong. Eg sa Æ, av alle vokalar valgte eg æ og det valget står eg for den dag i dag. Eg vakna til fire julekalendarar og ein litt trøyt kjærast som henta store fine pakkar med squash-rackettar og filmar i. Så var det kaféfrokost med tunfisk og sol i ansiktet, og ny lue, tenk det.


Av finaste Alvilde fekk eg bursdagskrone, det har eg ikkje hatt sidan eg var lita og derfor var det heilt perfekt. Og oreokake, Hanne laga kake og det var ei oreokake. Ord kan ikkje beskriva kor glad magen min vart.


Innimellom alt det fine måtte eg snakka fransk med meg sjølv, for i morgon skal eg snakka om franskmenn som drikk alkohol på jobben og om homofile som vil gifta seg. Eksamen. På fransk. Eg døyr litt når eg tenker på det.





















Heilt til slutt fekk eg ta med meg Alvilde og Mathias og Hanne og Solveig på indisk restaurant, indisk mat er så sjukt godt og på Albertine på Bislett smakar det akkurat sånn som det skal smaka. Det syns Hanne og Solveig òg, sjå kor søte dei er!






















Heilt til slutt sovna eg der eg søv best, på sida av han som er finast i heile verda.

2 kommentarer:

Ine sa...

Gratulerer med bursdagen! Og håper eksamen går bra! (Det gjør den!)

eirinsurr sa...

Gratulerer med dagen
,som var:D !!!

og masse lykke til!