onsdag 15. desember 2010

Om å vera på veg til noko

Ein gong var det nokon som sa at livet handlar om å vera på veg til noko. Eg hugsar ikkje kven det var, men eg syns det var gruseleg lurt sagt. Det er jo det me gjer heile tida; gler oss til ting, jobbar mot ting og ventar på ting. Eg tenker ofte at berre litt til, så blir det bra, når eg har gjort sånn og når det har skjedd, så blir det betre. Men det blir det ikkje alltid, for av og til er det like fint å vera på veg til noko som å koma fram.

Det var ei lita påminning til meg sjølv og til dei som vil. Akkurat no er som regel ikkje så verst. Akkurat no sit eg på eit varmt rom med ein mandarin i hånda, på kjøkkenet står ein fin kar og lagar middag, og sjølv om eg ikkje anar kva eg driv med eller kva eg skal bli så har eg det søren klype meg fint fordetom.

3 kommentarer:

eirinsurr sa...

takk for påminnelsen om at veien kan være bra den og :)

Kathleen sa...

Å være på vei er bra. Stillestående tar jo bare motet fra en.

Frøydis sa...

Heilt einig. Stille er keisamt.