onsdag 6. oktober 2010

Rimi altså

Sushi + kjolar + strømpebukser + husleie + busskort + sjokolade = mykje pengar.
Har eg desse pengane?
Nei.
Korleis løyser eg det?
Eg byrjar på Rimi.
På tre dagar har lært meg at 4011 betyr banan, 3050 betyr hodekål og 4204 betyr norske epler. Dei er raude og OBS! kan lett forvekslast med tyske epler. Eg har blitt kjent med ein som heiter Ola, han jobbar ikkje på Rimi men syns at Frøydis er eit fint navn. Sånt kan eg lika. Eg har blitt invitert på date med ein gift mann som kjøpte ti skrapelodd og eg har laga kø heilt bort til snopehylla. Eg har smilt og smil og smilt, no skal eg sova og smila litt meir.
Rimi altså.

2 kommentarer:

oda celine sa...

å jobbe i dagligvarebutikk er ikke så ille. i danmark er alt frukt og grønt dog 89xx, det er lettere å huske. unntatt mango, som er 90151.

Hanna sa...

Gleder meg til å komme innom og kjøpe et skrapelodd eller ti av deg og invitere deg på date :)