mandag 2. august 2010

No kjem det noko

I ei vidunderleg veke har eg vore hekla inn i regndråpar og karusellar, varme hender og daimboller. Det skulle berre eit menneske til for å gjera Klepp til den mest romantiske staden i verda, kven hadde vel trudd det? Eg er full av fryd og gammen, eg veit ikkje kva gammen er men om det finns så er det noko frykteleg fint, om fire dagar flyttar eg attende til Oslo og heile verda ligg og ventar på at eg skal finne ho. I dag er det så lett å vere lukkeleg at hjælp.



Gut: Kan eg prøva gravemaskinen din?
Frøydis: Nei.
(Eg likar å grava og dessutan hadde eg nett satt meg ned)


Den finaste gata i Stavanger, berre synd at ho er så kort.


Eg vann eg vann! (På ebay, og eg måtte betala)(men eg vann)


Me måtte tenka oppover, vanskeleg om ein ikkje har trening.


Sjø og kjærleik, me sang Sea of Love og eg vart blaut oppi støvelen.

4 kommentarer:

Hanne sa...

Fine, framtidige samboer! Bare 13 dager te Oslo, Frøydis, Alvilde og filmkvelder (og gitarkvelder?) i fleng:-) Lykke!

Hanna sa...

Gleder meg til du kommer til oslo! Spillkvelder? :)

Marlou sa...

åh, men Klepp er så vakker :-). akkurat som Øvre holmegate, ja <3 skulle ønske jeg fortsatt hadde muligheten å bare ta buss til Stavanger, for så å gå gjennom gata og finne ut hvor mange forskjellige farger det nå akkurat finnes i den gata.

Frøydis sa...

Hihi, eg gler meg og Hannepanne!
Og ja spelekveld! Det rykkar i monopolfoten til Erlend har eg høyrt :)