søndag 30. november 2008

O jul med din julekalender

Imårå ska eg åpna julekalendaren min. Eg komme te å våkna av mobilen min så pibe og bromme nere på golve, åsså komme eg te å tenka; kem e det så ringe nå? Det e jo midt på nåttå? Men det e det jo ikkje, det e jo bare vinter og mørkt, jaffal hvis du står opp hall åtta. Det forstår eg sånn litt itte kvert, og akkorat når eg sga te å tenka; EG VIL IKKJE LESA TE EKSAMEN, så ser eg julekalendaren min. Det vil sei, julekalendarane mine. Enn fine, julitte billigkalender og enn fine, ikkje så julitte flakskalender. Åpne åpne skrape skrape, mmmm sjokolade!

Og så vinne eg 500 000 og leve lykkeligt alle mine dage.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jul e kos, særlig når du kan se Amalies Jul på DVD! Nesten liga kos som når eg va 7;-)

Anonym sa...

Så søt du er vennen :)

Anton sa...

kalender er det beste!

Frøydis sa...

JA! sjøl om eg ikkje vant 500 000... :o)