onsdag 25. juli 2007

Interrail baby!

Akkurat nå sidde eg i enn luksusleilighed sånn ca 40 minutt udføre Roma. Det vil ikkje sei at eg har boblebad, room service elle storskjerm, men at eg dele rom me INGEN fleire enn Borghild, kan laga mad uden å stå enn time i kø, og kan komma og gå akkorat ke ti eg vil. Det kan eg likom ikkje når eg bur på det billigaste ungdomsherberge i byn, sånn så meg å byggien har gjort alle di andre 15 dagane me har fese rondt i Europa. For øyeblikke bur me sjå syskenbarnet te mor, og såleis leve me altså et liv i sus og dus. Eg lige italienske is, og eg lige interrail! Mi prades!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nå har jeg lest bloggen din Frøydis, virkelig underholdene og morsomt. Du skriver så bra, morsomme ord og vendinger jeg aldri har tenkt på(kan det skyldes aldersforskjellen?)Alt det du har tusla med de siste mnd uten at jeg har visst det, ja,ja....Uansett er det flott å høre at interrail er TOPP!

Anonym sa...

Frøyen min!
Eg savne deg supermasse.. Ka tid har du tenkt å komma hjem igjen, så me kan ha grillfest hos meg?
Kos deg kjempemasse resten av turen;-)

Frøydis sa...

Hei Birgitt! Koseligt å sjå at du har klart å snirkla deg vei inn te meg, det va godt gjort! Og Hanne, nå e eg heima, så bare pass deg, soon coming to a place near you!

Anonym sa...

håh, tenk at du klarte finna trond i store roma? ikkje verst. verkelle ikkje verst! ser ud som om turen va fin, snakkes i sandefjord, beibi! klem æli

Frøydis sa...

Sandefjord ja! det e ikkje lenge te! Du komme kanskje på dette her oppvisningsprosjekte vårs?