lørdag 12. mai 2007

Frøydis på jobb

I dag har eg knust et bord. Et heilt fullstendigt friskt og oppegåande stovebord me heile livet framfor seg. Det hadde ikkje enn gong rokke å fått seg enn familie. Koss eg fekk te det? Eg sgo liksom jobba. Oppå det der labyrintlageret på Jysk, klarte eg te stor forundring å finna fram te det eg sgo ha. Det har nemligt vist seg ytterst vanskeligt å finna rett øskja når alle øskjene har nøyaktikt same nyanse av brunt. Og som regel så e det sånn, at viss eg faktisk klare finna den rette øskjå, sånn så nå, så befinne hu seg på enn elle aen ekkel plass. Og alltid kreves det stor innsats for å få na ud derifrå. Det va enn sånn innsats eg måtte te me når eg sgo finna det bordet eg sgo ha. Det stod nemligt onna ein heile hau me andre bord. Så eg skutta di litt vekk, men det likte di ikkje så godt. Jaffal ikkje det eina, for det bare heiv seg ner på enn stakkars liden pinnestol som slettes ikkje hadde noge me sagen å gjer. Det bragte ganske kraftigt, og eg trur, eg trur at det knuste i sånn ca. 3 milliona beda. For det va av glas for eksempel.

Udenom det så har eg ikkje gjort noge viktigt idag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

knegg, knegg.. du får d sagt! hatt en fin bursdagsfeiring for mor? og ja, eg blei misunnelige for den fine goe påskemiddagen.. men neste år e d store sjangs for at eg e me!!!:)

Anonym sa...

haha kjenne te det..bare at eg knuste gullfiskbolla, det og på jobben, å måtte sy

Anonym sa...

Eg har då knust så mange ting på jobben att eg ikkje har tal på di, men eg vett ikkje heilt om di kan måla seg med ett heilt stovebord liksom. Knuste enn gong enn kopp MED kaffi i, sånn att d dreiv å spruta på enn kunde, så d gjer meg vel nogen plusspoeng, sjøl om d ikkje akkorat va ett stovebord? Uansitt så e du den beste, dyktigaste å mest kunnskapsrige JYSK-ansatte eg kjenne. Uden tvil. Så vett du jaffal d.

Frøydis sa...

Æli: eg glede meg te neste påskemiddag me deg! det vil sei viss EG og e heima :)
Janne: Hei, eg trur eg vett kem du e! Villt imponerandes me den gullfiskbollå forresten, eg har heldigvis ikkje kome te det nivået der eg skade meg sjøl samtidig me andre ting! det hørres farligt ud ;)
Borghild: plusspoeng te deg! eg føle at meg å deg å Janne te samen e eksperta på å knusa ting på jobb. Burde me kanskje starta ein klubb?